مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه اینترنتی پوشک فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارزانترین پوشک فله ای بازارقیمت پوشک فلهکاربرد پوشک فله ای

پوشک معطر مصرف زیادی دارد و بسیاری از افراد از این محصول به صورت فله ای خرید می کنند و شناخت فروشگاه های معتبر اینترنتی می تواند به شما کمک کند.
پوشک را می توان در انواع فله ای برای مصارف زیاد تهیه کرد. اگر شما هم دوست دارید انواع فله ای را تهیه کنید و دوست دارید به صورت غیر حضوری خرید انجام دهید می توانید با شناخت از فروشگاه های اینترنتی انواع پوشک به راحتی خریدی در وقت کم داشته باشید و سود خوبی ببرید.

ارزانترین پوشک فله ای بازار

ارزانترین پوشک فله در حال حاضر برند بیبی کینگ می باشد. این پوشک با کیفیت بالا و قیمت فوق العاده ارزان توانسته بخش زیادی از بازار هدف خود در بین اقشار متوسط جامعه را بدست آورد. این برند با بسته بندی درجه دو به نام ناز نشان عرضه می شود و در بسته بندی های ۴۰ عددی و ۲۰ عددی قرار دارد.

در صورتی که تمایل به خرید پوشک فله ای دارید می توانید به سادگی با یک تماس از کارشناسان ما مشاوره بگیرید!

قیمت پوشک فله

قیمت پوشک فله

قیمت پوشک فله و پد سلولزی معمولا به صورت کیلویی گفته می شود. در حال حاضر قیمت پوشک فله از حدود کیلویی ۱۲۰۰۰ تومان تا ۲۵۰۰۰ تومان در بازار متغیر است. برندهای مختلفی پوشک فله را عرضه می کنند. بعضی از این پوشک ها فقط ضایعات کارخانه هستند که مشتریان عمده بعدا آن را بسته بندی می کنند و برخی از آن ها را تعمیر می کنند.

اما در بعضی دیگر از این محصولات فقط نوع بسته بندی به شکل فله است و خود پوشک عیب و ایرادی ندارد. توصیه می شود همواره از نوع دوم پوشک استفاده شود تا کودک دچار مشکلات پوستی و حساسیت نشود.

قیمت پوشک فله

کاربرد پوشک فله ای

این نوع پوشک اکثرا در تولیدی های کالای خواب، برای پر کردن پشتی و تشک و نیز در عروسک سازی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشک فله ای با توجه به قیمت بسیار پایین آن از نظر اقتصادی به صرفه بوده و می تواند جای اجناس خارجی را بگیرد و کشور را از واردات مواد اولیه گران و بی کیفیت چینی بی نیاز کند.

خانم حسینی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید