مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز پوشک مای بی بی بچه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت روز پوشک مای بی بیقیمت روز پوشک مای بی بیقیمت روز پوشک مای بی بیپوشک مای بی بیقیمت روز پوشک مای بی بیمیزان اهمیت قیمت پوشک بچه
قیمت روز پوشک مای بی بی

بالا و پایین شدن هر روز ارض، باعث شده قیمت همه ی مایحتاج مردم هم بالا و پایین شود؛ که حتی قیمت روز پوشک مای بی بی هم دغده ی اکثر والدین شده است.
البته این روز ها کدام محصول است که افزایش قیمت نداشته باشد. اما موارد مهم تری از قبیل تمام خوراکی ها، دارو ها، و موارد ضروری برای کودکان را نمی شود پشت گوش انداخت و خرید نکرد.

قیمت روز پوشک مای بی بی

قیمت روز پوشک مای بی بی

اگر در تهیه ی مواد اولیه پوشک بچه ها، که مواد سلولزی هستند و پودر های جاذب؛ نیازی به واردات خارجی نداشته باشیم، قیمت های موجود، هر روزه بالا و پایین نخواهند شد.
قیمت در پوشک بچه ها، برای والدین موضوع بسیار مهمی است. زیرا پوشک ها همینطور که بر روی سلامتی بچه ها تأثیر می گذارند، نباید مقدار زیادی برای آن ها هزینه شود.

قیمت روز پوشک مای بی بی

پوشک مای بی بی

برند مای بی بی، یک از معروف ترین و خوش نام ترین هاست که سال های بسیاری می باشد، در حال تولید و پخش پوشک بچه است.
کارخانه مای بی بی ابتدا در سال 1379 تأسیس و شروع به کار کرد. ابتدا پوشک های خود را در دو نوع مخصوص پسران و مخصوص دختران تولید نمود.
در سال 1380، یعنی یک سال بعد انواع جدید دیگری را برای تولید روی کار آورد. پوشک های بچه مخصوص روز و شب جدید ترین نوع پوشک در مای بی بی بود.
سال ها بعد محصولات بعدی نوآوری شده در برند مای بی بی چسب های چیک چیک بودند که بر روی 4 سایز متفاوت این پوشک ها برای سنین و وزن های مختلف قرار گرفتند.
در نهایت در سال 1390 برای آرامش و رفاه حال کودکان، مای بی بی پوشک های خود را در 5 سایز متفاوت تهیه و تولید نمود و بسیار موفق بود.

قیمت روز پوشک مای بی بی

میزان اهمیت قیمت پوشک بچه

از پر اهمیت ترین موارد پوشک بچه همان قیمت آن است. برای بعضی از والدین این موضوع به قدری اهمیت دارد که در فروشگاه ها فقط به دنبال پایین ترین قیمت هستند و به کیفیت آن اصلا اهمیتی نمی دهند.
بله درست است، میزان اهمیت پوشک بچه بسیار بالاست ولی به همان اندازه و شاید هم کمی بیشتر کیفیت آن ها مهم است.
زیرا اگر جنس مناسبی نداشته باشد، می تواند سلامت فرزندتان را به خطر بیندازد که این اهمیت بیشتری دارد و باید برایش قیمت بیشتری را از روح و جانتان بپردازید.

خانم حسینی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید