مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید نوار بهداشتی فله ای از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم درباره استفاده از نوار بهداشتیعرضه مستقیم نوار بهداشتی فله ای

نوار بهداشتی فله ای یکی از انواع نوار بهداشتی های مرغوب و سالم بوده که به صورت کاملاً بهداشتی و عاری از هرگونه بوی بد می باشد این نوار بهداشتی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

خرید نوار بهداشتی فله ای از کارخانه باعث شده این محصول با مناسب ترین و نازلترین قیمت و همچنین با بهترین و مرغوب ترین کیفیت به صورت مستقیم به دست مصرف کننده و خریدار رسد.

خرید نوار بهداشتی فله ای از کارخانه

نکات مهم درباره استفاده از نوار بهداشتی

نکات مهم درباره استفاده از نوار بهداشتی در دوران قاعدگی باید بهداشت ناحیه تناسلی رعایت شود در این دوران دهانه رحم باز بوده و می تواند میکروب ها و ویروس های خطرناکی را به درون رحم انتقال دهد. طول دوره قاعدگی 3 الی 5 روز می باشد معمولا هر 21 تا 35 روز رخ می‌دهد یکی از عوامل تأثیر گذار بر بهداشت ناحیه تناسلی استفاده صحیح از نوار بهداشتی می باشد.

اولین نکته ای که باید برای استفاده از پوشک پمپرز در نظر بگیرید جاسازی و قرارگیری درست آن است بنابراین باید سایز مناسب خود را انتخاب کرده و آن را به وسیله چسب های موجود روی نوار بهداشتی به لباس زیر خود محکم کنید. محل قرارگیری نوار باید دقیقا در وسط لباس باشد. قدرت جذب بالای نوار بهداشتی می تواند به راحتی مصرف کننده را در زمان تعویض آن فریب دهد حتی اگر از نوار بهداشتی های با جذب بالا استفاده می کنید بهتر است هر چند ساعت آن را تعویض نمایید.

در دوران قاعدگی بهتر است از لباس های زیر مناسب و نخی استفاده کنید تا باعث بوی بد و عرق سوزی بدن شما نشود لباس زیر مخصوص این دوران بهتر است کمی تنگ و ضخیم باشد تا نشت خون به بیرون صورت نگیرد. استفاده از نوار بهداشتی های مخصوص شب می تواند از استرس و نگرانی شما در هنگام خواب کم کند.

عرضه مستقیم نوار بهداشتی فله ای

عرضه مستقیم نوار بهداشتی فله ای عرضه نوار بهداشتی فله ای مزیت ها و فواید بسیار زیادی برای مصرف کنندگان و خریداران دارد یکی از مزیت های مهم و بارز این نوار بهداشتی های فله ای کیفیت و مرغوبیت بالای آن می باشد. عرضه و توزیع این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه تاثیر بسیار زیادی بر تعیین قیمت آن دارد یعنی اگر شما این محصول را به صورت فله ای و بدون واسطه خریداری نمایید از قیمت مناسب و به صرفه آن بهره مند می شوید.

نوار بهداشتی های فله ای در انواع مختلف و متنوع مانند نوار بهداشتی پنبه ای، نوار بهداشتی مسافرتی، مشبک و…. تولید می شود. اگر می خواهید یک نوار بهداشتی تمیز و با کیفیت و در عین حال به صرفه خریداری کنید بهتر است از انواع نوار بهداشتی فله ای مرغوب انتخاب کنید.

خانم حسینی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید