مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش پوشک فله درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمایندگی فروش پوشک فله درجه یکبرندهای پوشک درجه یکنمایندگی فروش پوشک فله درجه یکاصول استفاده از پوشکنمایندگی فروش پوشک فله درجه یکنمایندگی فروش پوشک فله درجه یک
نمایندگی فروش پوشک فله درجه یک

نمایندگی فروش پوشک فله درجه یک مرحله اولیه مادر شدن بسیار گیج‌کننده است زیرا شما تلاش می‌کنید که بهترین ها را به کودک خود بدهید .
استفاده از پوشک و دستمال فانتزی برای دوره‌های طولانی‌تر باعث ایجاد گرما می‌شود ، در حالی برای دوره‌های طولانی‌تر ، باعث می‌شود اوضاع برای والدین آسان‌تر شود . ولی دیر عوض کردن پوشک برای صرفه جویی در پوشک اسیب جدی به کودکتان می زند.

نمایندگی فروش پوشک فله درجه یک

برندهای پوشک درجه یک

امروزه بسیاری از نام‌های تجاری موجود در بازار موجود است ، اما انتخاب محصولات سلولزی بهداشتی مناسب برای کودک شما مهم است . چرا که در اکثر کودکان دیده شده برخی از پوشک ها با پوست کودک سازگار نیستند و چه بسا اسیب جدی به پوست کودک شما می زند بنا بر این باید بهترین مارک را برای کودک خود انتخاب کنید که کمترین حساسیت را به ان داشته باشد.

نمایندگی فروش پوشک فله درجه یک

اصول استفاده از پوشک

تمامی پوشک ها در تماس مستقیم با پوست نوزاد هستند ، بنابراین توصیه می‌شود قبل از استفاده از پوشک بچه احتیاط کنید . در زیر برخی اقدامات احتیاطی برای انجام این کار وجود دارد :

  • پوست کودک را بررسی کنید تا مطمئن شوید که جوش وجود ندارد . برخی از کودکان بسیار حساس هستند و می‌توانند جوش های زیادی ایجاد کنند.
  • از پوشک های سنگین در طول روز دوری کنید . از پوشک برپایه کرم یا پوشک پارچه‌ای استفاده کنید .
  • پوشک بچه را یک‌بار در دو یا سه ساعت تعویض کنید تا از جوش‌ها و عفونت‌ها جلوگیری شود . وقتی بچه‌ها مدفوع می کنند مطمئن شوید که تعویض پوشک را فورا ً انجام می دهید .
  • بعد از برداشتن پوشک ، کودک خود را وادار نکنید که فورا ً پوشک دیگری به تن کند . اجازه دهید که پوست او تنفس کند ، اجازه دهید تا مدتی آزاد باشد .
  • بعد از برداشتن پوشک ، پوست کودک خود را با دستمال یا پارچه تمیز کنید . شما می‌توانید از لوسیون نوزاد ، روغن نارگیل ، مرطوب کننده و پودر بچه استفاده کنید . تمام این لوازم جانبی به حفظ بهداشت خوب کمک می‌کنند .

نمایندگی فروش پوشک فله درجه یک

نمایندگی فروش پوشک فله درجه یک

در ایران انواع پوشک ها با درجه کیفی متفاوت وجود دارد که تشخیص کیفیت ان ممکن است برای شما سخت باشد .
در کشور عزیز مان ایران مراکز فروش پوشک های فله ایی با در جه کیفی بالا و درجه یک وجود دارند که با ارائه خدمات عالی رضایت اکثر مشتریان کسانی که حجم انبوهی از این محصولات را می خواهند را به دست اورده است.

خانم حسینی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید